Thursday 25 October 2012

mArriEd !!

hai peeps !! eh ape ?! tajuk entry ?! aku dak kawen ?! haha marepek .. tajuk je cam tu tapi nak citer laen okay .. kalau soal kawen tu tanye encik amir saye ye .. hahaha .. sudah sudah lupekan .. memandangkan korang masih konfius kenape entry nie tajuk married , sebenanye aku excited tadi cube baju pengantin orang depan rumah aku buat ... perh yang satu tu memang mantap beb !! wane hitam n merah ... wane kesukaan abang amir saye  ... haha abaikan ... okay first2 try macam sendat beb kat punggung .. sekali dah masuk2 .. YESS MUAT !!! cume bahagian pinggang tu besa sikit sebab owner dye badan besar sikit ... owner dye tu belajar kemahiran jadi salah satu projek dye baju pengantin .. banyak lagi baju dye buat ecspecially baju yang bermanik2 .. perh lawa beb ! aku nak share bile keje nan dye nanti ... actually ade 2 pasang yang aku cube .. yang satu lagi tu memang betol2 baju untuk pengantin .. haha aku dah rasmikan dulu weyh ! bangge beb .. tapi yang real punye baju pengantin tu tak kene dengan aku .. spoil lah baju tu ...
ok lah aku tak nak cakap banyak .. korang tengok lah sendiri 'model' nie pakai baju pengantin n jadi pengantin 1 hari nie .. haha


haa yang nie favourite aku :-) rare kan baju dye ... 





haa yang nie pulak baju pengantin yang betol .. haha mohon maaf puan pengantin .. langkah bendul duluu ~~



2 comments:

  1. giler la eqa ..dh bole khwn ni .hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha .. pk kan cam tu jugak .. tapi perjalanan masih jao beb :)

      Delete