Monday 27 May 2013

Adik Baruuuuu


                          bismillahirrahmanirrahim .. alhamdulillah dapat jugak peluang nak update blog lagi .. okeh kali nie nak cerite pasal sorang budak tembam nie .. name dye same macam aku .. haha pepandai la korang search name aku kat google ke ape .. nak kate adik angkat errr nta la takut dye tak sudi aku jadi kakak angkat dye nak kate bukan kakak angkat nanti kate sombong ... so ape2 pon budak nie aku kenal bermula di fb sebagai adik angkat amir .. mule2 tu sedey jugak sebab amir ingkar janji dye .. tapi ape2 pon menambah rakan menjadi beribu itu tak salah sebab kasih sayang tu milik Allah dan aku hanye mengguna nikmat tu untuk mendapat keredaanNya ... Alhamdulillah .. btw aku seronok dapat kenal junior baru ... yelah kalau nak harapkan aku memang tak dapat junior baru pon .. joyah2 mulut aku nie ade jugak terselit sifat pemalu yang tahap maksimum punye .. nak tegur kawan baru pon susah nie lagi nak dapat adik angkat beribu ... alahai kemon la ! dengan sifat yang ada dalam diri aku nie pon ade jugak yang menjauh daripade aku..biarlah Allah sahaja menilai .. lepas chat punye chat dengan dye aku rase aku pulak yang lebey2 .. yela aku nie kan happening dalam diam .. yang tak kenal aku betol2 memang lak ikir aku nie macam2 sombong lah memilih la ape lah .. whatever .. yang penting aku dapat menjalin ukhuah sekali lagi bersame seorang hamba Allah yang sangat comel :-) asalkan dye tak memusnahkan ape yang aku dan amir dah perjuangkan selame nie dah la .. yelah kalau aku cakap sikit kat amir tuu mulalah kawan2 dye kritik kat aku .. pertahankan .. yelaaaa kawan sejati kan .. aku je yang nampak jahat .. haha tetiba touching ... haaa nak tengok tak budak tembam giler yang aku citer giler babeng nie .. haa tengok2 .. 
*akak harap adik tutp aurat dengan sempurne dalam gambar nie dan maaf akak upload if ternampak aurat ika

haaa comel kan .. lebih comel dari akuu .. untung si amir tuuuu .. aku dah anggap budak gemok nie macam adik aku .. yelah junior kan .. even kenal in fb jerr tapi perkenalan yang sangat bermakna .. aku doakan dye dapat tempuhi hidupnya dengan tabah dan capai diploma dalam usia yang muda nie ... be a nice girl for all men but be a good women for a husband :-) semoga Allah sentiasa melindungi ika .. aamiin ,.. in shaa Allah perkenalan nie mampu mengubah persepsi minda aku .. untuk jadi yang lebih baik buat amir .. in shaa Allah ..  sayang ika :-)





~syukran .. the end and wassalam~



No comments:

Post a Comment