Tuesday 15 November 2011

DugAan buAt Ku :')

Assalamualaikum...
yaAllah..
heppy nye aku hari nie
dapat tengok n wat dye eppy
even ade yang menyedihkan hati aku,tapi aku bukan orang yang suke tengok kawan aku disakiti
biarlah aku yang sakit tapi bukan kawan2 aku
tapi aku tak sangke mereka tak faham
aku tak nak cakap lebih2 sebab aku tak nak diorang pandang aku nie lagi jahat
yela aku kan jahat kat mate diorang
aku taw aku penah menjadi seorang yang kasar
tapi kawan aku ,Iyya , banyak membantu aku untuk berubah
and aku tak macam dulu lagi
sampai2 seorang kawan aku cakap "kau nie kadang2 aku tengok terlalu baik,cube kau balas balik"
maaf kawan
saye bukan jenis yang suke membalas ape yang orang tu dah buat walaupon hati nie sakit yang teramat
tapi dengan adenye training netball aku boleh lepaskan sume yang aku rase
aku tak pandai nak tunjukkan kat diorang yang aku nie sakit hati
ke aku yang terlalu baik n selalu memaafkan diorang ?
yang pasti aku kenal sape diri aku
n aku pasti kawan dari sekolah rendah aku pon tahu sape aku yang sebenarnye
aku tak ley give up
hidup mesti diteruskan walau banyak dugaan
aku masih lagi ade kawan yang perihatin n selalu faham aku
dan juga diorang selalu ade mase aku perlukan diorang
yang sorang heppening (sri idaman)
yang sorang kelakar (taman orkid)
yang sorang suke cari pasal n gelar kan diri dye princess (taman ros)
n yang sorang lagi cute yang selalu teman aku in badminton (parit lintang)
haha
aku sayang korang princess2 sekalian
korang yang the bes !!!
and tak lupe jugak
kat kawan n besfrenz lame aku
najlah :)

1 comment:

  1. haha .perli aku nampak .btw .i love you more friends !

    ReplyDelete