Monday 14 November 2011

yIpPieeEeEe !! :)

assalamualaikum...
yaAllah , hari nie terlalu gembira..
sekian lame ta dapat contact akhirnya jumpe
wlaupon tak lame dapat la jugak tengok muke dye
maen bola jaring same2 even klaka
denga lagu same2 dalam bas
terubat rindu selame nie
and aku ingat hari nie mak dye keje dye ley mesej
tap ta mesej2 un
ta pe lasok jumpe ag :)
and tad wah seronoknye training netball with all my beloved fwenz
rase makin kurus aku bab lari padang dah tadi .. huhuhu
but tak cukop forum
along !!!
semangat sangat tanye cikgu bile nak training tapi ta datang un
law berdating uw laju jer
aku angah n adiq sume tak puas hati kat dye
dah ckp un kat coach ktorang
so far dak tingkatan 3 yang masok bley tahan la ramai pelapis tok tahun depan
under 15 je yg tak de pelapis
yang aku takot sekarang nie aku pindah je
nanti aku terpakse tinggalkan team netball yang aku sayang
kawan2 terutama MSG Crew
and abang2 yang selalu di samping aku
YANG TAK TERLUPE!!
si dia yang selalu di hati aku yang selalu teman aku
aku tak nak tinggalkan korang sume
aku na stay kat sini
AKU TAK NAK TINGGALKAN KORANG !!!!!

No comments:

Post a Comment