Friday 18 November 2011

Si peRinDU ..

Assalamualaikum
menghitung hari... detik demi detik ..
huhu ...
dalam gembire mesti ade sedih ...
aku rase aku dah ulang banyak kali law aku tak de keje nak wat time cuti nie...
ingat nak cari keje tapi ibu lak tak kasik
hurm maybe aku patut blaja wat kek tok lupe kan si dia ...
mis him sooo much <3
speker fon always aku loud kan
always antar mesej kat dye even aku taw dye ta on fon
always tulis aku mis dye n kawan2 in my dairi
1 week 3 days left
lame nye !!!!!!
tadi ade dak form 5 dok jb usha aku
ape ke poyo mamat 2 mntak couple gune fb
ingat aku nie si pencinta di muka buku ke ??!!
dengan gatal nye dye nak aku jadi adik dye ...
alah ye kan aje janji aku tak curang
lantak dye la dye na anggap aku ape janji aku ade da sorang kat dalam hati aku nie
cerita AMIEQA & AMIYA same
mungkin dugaan yang diberikan nie mempunyai hikmah yang tersendiri
we always same
2400 jam ag kite nak jumpe awak !!!
lame 2 ..
alhamdulillah saye hampir berjaye nak tolong awak
tunggu saye taw !!

No comments:

Post a Comment