Sunday 13 November 2011

NGgeeee ~~~

assalamualaikum ...
HOOORRAAAYYYY !!!!
esok de training netball ...
dapat la turunkan berat badan aku nieh ....
huhu heppy nie ...
BT , aku dapat jumpe kekawan blek .. ta de la borink cam kat rumah nie ...
and :)
dapat la aku jumpe si die :) :) :)
excited giler na peg sok
hope2 la dye dapat luang mase sok tok aq ...
semalam dapat mesej jap je 2 pon dye gune fon adiq dye
n hopefully la rabu sok nie ta de training n ayah dengan baik hatinye memberi aku income yang luar biasa
NA OUT :)
if he can join us i think i will heppy heppy heppy
tapi kalau tak boleh terpakse la aku pergi sendiri lagi cam taun lepas
mintak2 la mak dye kasik $ cikit n kasik out ... amin
aku bukan ape na $ yg lebih cikit .. bab aku na kasik cikit kat dye ..
na bantu dye selesaikan masalah dye
tadi aku jumpe mak dye ..
but aku wat tak taw je
i noe she don't like me
tapi aku bukan terus na kawin pon nan dye
aku na restu 2 bile da besar pnjang lepas dapat kerje nanti
chooii !!! ape aku merepek nie !!!
BTW , aku harap sok aku dapat ubat cikir rindu aku nie ...
and now i can breath without him
aku da blaja cam ne susa nye ta boley contact orang tersayang
n aku boleh sesuaikan diri
and aku harap dye ta menjejaskan pendirian yang sedang aku bine skunk nie
i want to be a muslimah ...
macam kawan aku iyya .. walaupon sempoi but jage batas2 ...
aku na hubungan aku n dye dapat keredaan allah dan restu ibu bape kami
i will do the best for us
without forget Allah n my religion
perjuangan hidup aku hanye semate2 untuk Allah :)

No comments:

Post a Comment