Monday 28 November 2011

GaDIs peRindU .....

Assalamualaikum ...
hurm ...
20 days he left me ...
i dont know what i want to say ....
really6 sad ....
really6 miss him ...
very6 much ...
always tunggu dye depan rumah tiap petang coz dye lalu tiap petang ...
but ....
sangat2 menghampaekan ....
dye tak lalu pon ...
tak pernah nampak dye lalu pon ....
sok de netball ...
hope sedikit sebanyak mengheppy kan aku ...
sok da 3 minggu dye tak ade ...
aku langsung tak dapat contact dye ...
langsung tak jumpe dye ...
cam ne aku na tolong dye law cam nie ....
YaAllah besar dugaan mu ...
banyak fikiran negatif yang tibe2 terlintas kat fikiran aku ...
always tiap malam mimpi aku jumpe dye , but kami dapat jumpe secare berjauhan ...
ape makne semue mimpi2 aku tu ???
aku takut ....
takut yang dye ade laen mase aku tak de kat sisi dye ....
takut yang dye betul2 tinggalkan aku tok bertahun2 ....
YaAllah berilah peluang hambamu ini untuk bertemu dengannya walaupon sekejap ....
aku terlalu miss dye ...
LY abang ... <3
always pray the best for us ...
hurm .. :'(((((

No comments:

Post a Comment